2015. már 22.

Never, ever give up!!!

írta: Jadiska
Never, ever give up!!!

Születtek kis tanrekjeink. Ez Magyarország első szaporulata. Szerintem ügyesek vagyunk, hogy sikerült, de kérdés az, hogy tudjuk e majd ezt jövőre újra produkálni. A tanrekekből be is jött egy kis pénz. Hiszen nagyon aranyosak, mindenki meg akarta őket venni. Szóval ez jó.

t23.jpg

Az állatsereglet is bővült Mr. Spagetti-vel a szenesteknőssel. Fonos elmesélnem, hogy a tudományos neve Geochelone carbonaria ebből eszembe jutott a carbonara, mint olasz tészta, de mivel az gagyi lett volna ha carbonara-nak hívunk egy carbonari-át, így lett Spagetti. Spagettivel egy tudományos kísérletet próbálok igazolni. Fogságban nehéz szenesteknős páncélt szépre növeszteni. Azt olvastam, hogy magas páratartalom kell, és sok zöld növény, mintha csak egy görög vagy mórteknőst etetnénk. Tévhit, hogy gyümölcsökkel és néha dögökkel táplálkoznak. Na eleinte nagyon durva voltam, mert szegény teknőst szügyig érő vízben akartam tartani, most kiegyeztünk egy félig mocsaras élőhellyel... Kíváncsi vagyok mi sül ki belőle.

Ez az egész ad egy kis erőt ahoz, hogy ne adjuk fel és ne unjunk bele a dologba... néha kell egy kis sikerélmény na!

 

 

Szólj hozzá

Tanrek