2015. aug 12.

Szigethalmi Családi Vadaspark

írta: Jadiska
Szigethalmi Családi Vadaspark

Egy újabb kritika és összefoglaló az ottjártunkról. Leszögezném ez csak egy kis ember véleménye aki hasonlót egyenlőre álmodni sem mer, de talán picit ért az állatokhoz, és az állatkertekhez meg még kevesebbet :-)

A Vadaspark nemrég költözött Szigethalomra, régebben nem is tudom hol voltak. A honlapjuk aranyosan leírja immáron a történelmüket. Nekem kicsit bárgyú, de szívből szól, és ez a lényeg. A történetből egyből lejön, hogy nem "állatos" emberekről van szó, hanem olyanokról akik felnőtt korban beleszerettek az állatozásba, de tapasztalatuk talán nincsen olyan sok.

És akkor a kritika:

Ami rossz volt:

-Szintén csak kocsival megközelíthető, búsz vagy valami nem jár arra. Egy tábla jelezte az utat, gyorsan megtaláltuk mert csak kétszer szivatott agyon a GPS  egy ilyen kertesházas részen, egyszer meg egy erdei ösvényen akart átvágni. Szóval ha lettek volna táblák könnyebben odatalálunk, de ez nem vette el a lelkesedést.

-Nekem az egész első rész olyan mint egy óriási tanya, telis teli háztájival amit etetni lehet, és nekem személy szerint ebből elegem van az orromon folyik ki a gyerekek rohannak a nyulak után, és tömik a kecskébe meg a birkába a zoocsemegét...

-A róka, koati és a nyestkutya ketrece mint az 1700-as években... mind a három ugyan úgy néz ki. És nekem ne mondja senki, hogy születtek nyestkutyák, és így is jó nekik! Biztosan nem agonizálnak, de rossz ránézni a ketrecre semmi környezetgazdagítás semmi jókedv... egyébként szerintem ezt a koatik sinylették meg a legjobban. Szakmailag nem jó.

-A papagájoknál a volier enyhén szólva zsúfolt és ez az ágyu alak nekem nemjön be

-Emuk sűrű rácsától káptázott a szemem

-A szurikáták lakhelye egész egyszerűen katasztrófa... szakmaiatlan

-Csincsilla együtt tartva 1 nm-es helyen görögteknősökkel, a föld teliszórva száraz hallal... nem értettük most a hal kinek jár...OMFG!!!

-Szerintem az egzotikushoz egyáltalán nem értenek. Azok a kifutók sikerültek jól amelyek arról szólnak hogy "na akkor most lekerítem az erdőt"...

Ami jó:

-Látszik a lelkesedés, a fából készült egyszerű szép kifutók, praktikus szép megoldások fából.

-A wc nagyon fasza van benne pelenkázó is, és csomó papírtörlő, itt benntvoltam, így tudom hogy nincsen benne tükör és szemetes így a sok papírtörlőt nemvolt hová dobni sokan otthagyták, de maga a wc szuper 10/9 pont JA be tudtam zárni (ez a lányoknak fontos)

-Az is látszik, hogy olyan a park, hogy amit ŐK fontosnak tartanak: tisztaság, tiszta állatok, ápolt állatok, egyes helyeken agyon etetettett állatok, na az rendben van... Egyszer sem hallottuk, hogy "jajj szegény szenved".

- Egész sok állatuk van... van mit nézni. Kevesebbet vártam személy szerint.

-Látszik, hogy a hazai vadállatok mind kézből nevelt a vaddisznók is tök szelidek odajönnek mint valami kiskutya.. őz is, meg a szarvas is egészen szelíd.. a vaddisznók a Budakeszi Vadasparkban nem ilyen szelídek (viszont néhány  szarvas igen)

-Vegyes érzelmekkel távoztunk, de azthiszem jobb volt mint elsőre vártuk :-)

5.jpg

 

 

 

Szólj hozzá

állatkert Szigethalom Családi vadaspark