2014. dec 28.

Ezek vagyunk mi

írta: Jadiska
Ezek vagyunk mi

Kik is?

A Joci az Évi a családja, és a Peti, no meg az állatok :-)

Itthon körülbelül 40 állatfaj számtalan egyedét tartjuk. Erre minden értelmes ember azt mondaná, hogy őrültek vagyunk, kivéve, ha nem tudná azt, hogy titkos tervünk, egy állatkert létesítése.

Ezen mesterkedünk már több évtizede, és most elérkezettnek érezzük az időt ahoz, hogy meg is valósítsuk eme őrült álmot.

Az álom 5 évesen fogalmazódott meg. Akkor még nem voltam ezzel egyedül, minden második ovodás társam frankó ötletnek tartotta, aztán úgy 25 évvel később már egészen egyedül éreztem magam ezzel a tervvel, egészen addig, ameddig meg nem ismertem Jocit.

A terv felé tudatosan lépkedtem. Főként egzotikus állatokkal foglalkozó állatorvos vagyok, megvan a vadgazdamérnöki főiskolai végzettségem is. Évekig szerveztem a (Almássy téri, Hungexpo, San Marco művház, SYMA) Terrarisztika Budapest Börzét.

A Joci a Tropicariumban dolgozik. Ő csinálja a www.terrarista.hu weblapot és a hozzá tartozó facebook oldalt. Együtt szerveztük meg a Terrarisztika Budapest börze csúcs kiadását a Fanaticot, amely rendhagyó varánusz kiállítással társult. Közösen adjuk ki évente négyszer a Terrarista Magazint.

És végül, de nem utolsó sorban együtt hoztuk létre a Szentendrei Akvárium és Terrárium Házat, ami lépcsőként szolgált az állatkert létesítése felé. Muszáj volt ugyanis megtudnunk, hogy az embereket érdeklik-e még az állatok. És ez a kiállítás azt bizonyította be számomra, hogy igen.

2015-ben eldől sikerül-e belevágnunk a létesítésbe. A csúcs felé vezető út első lépcsőfokán állunk, de a siker nem rajtunk fog múlni :-)

 

Szólj hozzá

állatkert